Hans forældre opdaget os
brevkassespørgsmål af
Kathrine
15 år
Jer jeg ville endelig meget heller have svar fra jer, da i nok er mere forståelige.. <33 Min kæreste og jeg var på skiferie med hans forældre, og vi skulle køre, for det først, havde de en pænt stor bil, hvor der er 8 sæder, og vi sad så på de tre sidste, så de kunne faktis lige se os. Men da vi havde kørt i 4 timer, vi havde self siddet og snavet og flettet finger, men jeg tror han blev lidt for tændt, hah, men så begynder han at stikke hånden ned i mine bukser og nusse min kliotoris, og give mig finger, og det var fkn dejligt, men så kommer jeg selfølgelig til at give et rat så stort støn, da jeg kom, så hans forældre kigge om til os, men helidigvis sad vi med dyne over os, det var bare sygt akavet, for tror godt du vidste hvad vi lavet, det er bare sygt akavet, var det forkert af mig ikke at stoppe ham?

Svar:
Kære du, Tak for dit brev! Det lyder som en spændende situation du er havnet i, og jeg kan godt forstå du synes det er akavet. Langt de fleste teenagere oplever på et eller andet tidspunkt at blive opdaget af enten sine egne eller sin kærestes forældre, og uanset om det er første gang eller det sker flere gange er det lige akavet hver gang. Som oftest føles det dog mere akavet for den, der bliver opdaget, end det gør for den der opdager. Det jeg tror, der er væsentligt at huske på, er, at sex og seksualitet er en fuldstændig naturlig del af livet, og det, at din kæreste og dig ikke kan holde fingrene fra hinanden er blot et tegn på, at I er i gang med en sund og normal udvikling. Jeg kan godt forstå, at du synes det er akavet at blive opdaget, men det at din kærestes forældre har valgt ikke at reagere yderligere på det, som jeg tolker at de har, ud fra det du skriver, kan være et udtryk for, at de ikke ligger mere i det og netop også ser det som en naturlig del af jeres forhold. Du spørger, om det var forkert af dig ikke at stoppe ham. Jeg tænker, at det at I har siddet et sted, hvor der var en risiko for at blive opdaget, som I jo så også blev, har været med til at gøre det endnu sjovere og endnu mere spændende for jer begge to. Så om det var forkert afhænger nok af øjnene, der ser. Nogen vil måske mene, at det var upassende, at gøre det i bilen, hvor hans forældre var lige ved siden af. Andre vil måske mene, at det var helt fint, og at I jo passede jer selv under dynen. Det er svært at sige hvad der er det rigtige og i sidste ende handler det nok mest om, hvordan du og din kæreste har det med det, og hvordan hans forældre har det med det. Hvis det er noget, der kommer til at fylde i mellem jer, og give en akavet stemning, vil det nok være en god idé at snakke om det. Men jeg vil tro, at det fylder mere i dit hoved, end det gør hos hans forældre. Jeg håber du kan bruge svaret! De bedste hilsner, Stine