Han var min vikar

brevkassespørgsmål

Han var min vikar

brevkassespørgsmål af
Laura
16 år

hej brevkassen❤️

her for en måned siden var mine veninder og jeg kommet ind på sådan en bar, hvor der var mange ældre end os, vi er 16 år, og man skulle være 18+, men vi har fake id.. nå men vi alle blev ret så fulde og begyndte at prøve på de “yngre“ mænd som var sådan 18-20 år, jeg fandt så en fucking sød en det startede bare med vi kyssede og han tog lidt på mig osv, men så tog han med med ud på toilettet og så suttede jeg hans pik. Også tog vi bare hjem til ham og sov fordi vi begge var pisse stive, jeg tog så hjem tidligt fordi jeg skulle have sovet hos min veninde, men ja så ca en måned senere skulle vi så som den første klasse have den nye vikar, gæt hvad det var fandme ham... vi gloede bare på hinadnen.... fuck man, mine forældre skal virkelig ikke vide det, og det er helt akavet når han skal hjælpe mig i timen osv, han er nemlig vikar for vores tysk lærer som er på barsel... skal jeg sådan der tage fat i ham og snakke om det? eller bare lade som ingen ting??

Svar:

Hej Laura

Jeg kan godt forstå, det er lidt en akavet situation. Jeg synes det er vigtigt at understrege at I jo ikke har gjort noget forkert, men "bare" er blevet ramt at tilfældigheder.

Jeg kan godt forstå du synes det er vildt akavet, at skulle have ham som vikar. Jeg kan forestille mig at han har det på samme måde? Jeg synes det er svært at sige om det vil være en fordel at snakke med ham om det. Det afhænger nok lidt af hvem du er, og hvad du vil have ud af det.
Som jeg læser det du skriver har du ingen intentioner om at der skal ske mere mellem jer, og det giver også mest mening. For når han nu ved at han er din lærer, må han overhovedet ikke have et seksuelt forhold til dig. Igen...det vidste ingen af jer, da I var sammen, og derfor har ingen gjort noget forkert.

Så det du skal spørge dig selv om er,  om hvad der kan få den her situation "lukket ned" på den bedste måde? Hvis du ikke siger noget til ham,  bliver det måske, automatisk, nemmere med tiden? Særligt når der nu er en sommerferie, hvor I ikke skal ses. Måske skal du slet ikke have ham som vikar næste år, og så løser det jo også sig selv?
Omvendt kan den strategi jo også efterlade en masse tanker om hvad han mon tænker, og så kan det måske være bedre at sige noget? Det kræver måske ikke en længere samtale, men blot at du gør det tydeligt for ham, at du synes det er akavet, og at du gerne vil have at I lægger oplevelsen bag jer, så det ikke skal fylde mellem jer, i den nye situation, hvor han er din vikar. Det er nok ikke muligt at få den her følelse til at gå helt væk, men så har du i hvert fald gjort det tydeligt, at du ikke ønsker andet mellem jer end et lærer/elev forhold.

Håber du finder en god løsning
Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål