Grim Pik
brevkassespørgsmål af
Jonas
14 år
Oplever at min pik er virkelig grim (skæv i det, buer nedad, osv.) Tænker bare at det ville være årsag til nogle problemer i fremtiden ... Er det muligt at kunne gøre noget for at reducere denne grimhed ? (haha)

Svar:
Hej Jonas
Jeg kan godt forstå, du gerne vil have svar på din pik´s tilstand. Jeg kan berolige dig med at en skæv og bøjet pik er en fuldstændig almindelig pik. Ca halvdelen af alle pikke er lige, og den anden halvdel er bøjet eller skæv.
Nogle ganske få pikke er så skæve at det er svært eller smertefuldt at have sex, men det er kun de få, som næsten har et "knæk" på pikken, på 70-90 grader.
Mange piger vil faktisk sige at de lidt bøjet pik, kan være en fordel, fordi den kan bruges effektivt under forskellige stillinger. Så umiddelbart, tænker jeg ikke din pik, kræver behandling eller hjælp. Hvis du kan onanere uden smerter i pikken, kan du helt sikkert også have sex, når det bliver aktuelt.
Mange hilsner
Lasse