god damn it

brevkassespørgsmål

god damn it

brevkassespørgsmål af
Hans
14 år

Jeg skulle for første gang barbere mig i skridtet, men det gik ikke helt som planlagt... Jeg havde tænkt mig bare at trimme det, altså kortklippe det fuldstændig, men så der stadig er noget tilbage ligesom. Men det endte med at jeg kom til at tage det hele, så nu er jeg helt glatbarberet, og føler mig enorm u mandig, og utilpas med det, skodpislort. Er det sådan en 'shit happens' ting der normalt sker første gang, eller har jeg bare lavet det sygeste fuckup ? Hvor lang tid ville der gå før det vokser ud igen ??? Håber virkelig i kan hjælpe. Tak

Svar:

Hej Hans

Øv, hvor træls at hele skidtet røg, når nu det ikke var meningen. Heldigvis er det ikke ualmindeligt at være glatbarberet, så andre vil nok ikke tænke så meget over det som du selv gør.

Og heldigvis vokser det jo ud igen. Allerede efter en uges tid er det første stubbe begyndt at vokse ud, og når der er gået 2-4 uger har det måske allerede fået den trimmede længde du gerne ville have.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål