Gav min kæreste finger og fik noget hvidt på min finger?
brevkassespørgsmål af
Max
20 år
Hey, jeg har lige fået min første kæreste, og jeg er begyndt at give hinde finger, hvilket er helt fint og hun lader til at synes godt om det.
Men da jeg gav hinde finger for nyligt, lagde jeg mærke til at jeg havde noget hvidt på min finger.. og jeg ved ikke hvad det er. Er meget nysgerrige på hvad det er og om det er noget unormalt.
Det føles og lignede en tyg cream
Håber i kan hjælpe med dette

Svar:
Hej Max
Hvor er det dejligt, at du skriver ind med dit spørgsmål. Og dejligt for både dig og din kæreste, at hun nyder, at du giver hende finger.
Det er helt normalt for en pige at have udflåd, som er hvidt og mælke-agtigt i farven. Det er en helt naturlig del af pigekroppen, som er med til at holde skeden i balance. Når piger bliver ophidsede, så udskiller skeden mere udflåd, og det kan være det, som du har haft på din finger. Det er normalt og ufarligt.
Jeg håber, at det gav dig svar på dit spørgsmål.
Venlig hilsen
Lucia