Forvirret

brevkassespørgsmål

Forvirret

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 5 år 8 måneder siden

Hej Jeg har et ret stort crush på en fra min klasse men jeg er bare lidt forvirret fordi at jeg ikke helt ved om hun kan lide mig. Jeg har sagt til hende at jeg kan lide hende men jeg ved ikke om hun kan lide mig. Hvad synes i jeg skal gøre? Kh En forvirret dreng

Svar:

Kære dig,

Hvor er jeg glad for at høre, at du har mødt en sød pige, som du godt kan lide, det er altid spændende! Det er rigtig modigt af dig, at du har fortalt det til hende, det er virkelig sejt! Man kan desværre ikke bestemme, hvordan andre skal føle, derfor kan man heller aldrig være sikker på, at dem, man kan lide også kan lide én. Men det er en rigtig god start at prøve at fortælle dem, hvordan man har det, så de kan fortælle, hvad de føler! Derfor tænker jeg, at du sagtens kan fortælle hende det igen og spørge hende, hvad hun føler. Hvis det er lettere at gøre over tekst fremfor ansigt til ansigt, kan du måske prøve at skrive til hende? Du kan også prøve at skrive lidt med hende og måske spørge om I skal ses? Det kan noglegange være nemmere at komme tættere på hinanden, når man kender hinanden lidt!

Jeg håber, du kan bruge mit svar og held og lykke med det hele!

Sophie

SophieBs billede
Sophie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål