Forelsket i samme pige

brevkassespørgsmål

Forelsket i samme pige

brevkassespørgsmål af
Johan
14 år
Oprettet 4 år 3 måneder siden

syndes nogen Her det ville være sød vis jeg fortalte mit crush hvordan virkelig jeg har det?
no joke har haft en crush på hende i 8 år.

rigtige mange piger Vil godt have mig det har jeg også prøvet men det er ikke det samme på nogen måde vil gøre alt for den pige

Svar:

Kære Johan!

På lyden af dit spørgsmål, tænker jeg, om du måske havde tænkt at stille det til de andre unge på Cyberhus gennem vores Ung-Til-Ung funktion? Hvis det er rigtigt, og hvis du godt kunne tænke dig at høre andre unge, om hvad de tænker, så kan du gøre det lige her.

Uanset så skal du ikke snydes for et svar, og jeg tænker, at det ville være en rigtig fin og sød ting at gøre, og jeg er sikker på, at hun bliver rigtig smigret. Du fortæller, at du har haft et crush på hende i 8 år, og det tænker jeg er ret lang tid at gå og håbe og ønske, så måske det er ved at være tid til at give det en chance? Det lyder i hvert fald til, at du har mod på det, og hvis det er rigtigt, så synes jeg bare, at du skal give det et skud, og se hvad hun siger!

Held og lykke med det hele!

De bedste hilsner

Amanda

Amandas billede
Amanda fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål