forelsket

brevkassespørgsmål

forelsket

brevkassespørgsmål af
liwa
12 år
Oprettet 3 år 1 måned siden

jeg er forelsket i en fiktiv person

er  det normalt

Svar:

Hej Iiwa

Ja, det er faktisk slet ikke så ualmindeligt, at være forelsket i en fiktiv person. Måske specielt i teenage årene er der mange der prøver det. Det kan være en karakter fra en film, måske en figur fra en animation eller noget helt tredje.
Fiktive personer kan nogle gange være ret godt beskrevet, og nogle gange er de ret nemme at blive glade for, fordi alt det der er godt ved dem bliver fremhævet.

Så ja, det er altså meget normalt.

Mange hilsner Susan

Susans billede
Susan fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål