Finger/oral/normal sex
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej. Jeg har fået hende her den dejlige kæreste, vi vil begge 2 gerne mere end kysse. Jeg ved hun gerne vil have finger os sådan noget, men er itvivl om hvordan jeg skal gøre det... Skal der bruges andet end end finger som spyt creme for at gøre hende mere våd? (ved bare man IKKE skal bruge vand) Vil gerne have hun får det dejligt og kan ligge og nyde det :)
Håber i vil hjælpe

Svar:
Hej med dig
Hvor er det sejt at du skriver herind, og det lyder rigtig skønt at I er begyndt at udforske hinanden sammen. Det vigtigste er nemlig at I begge to gerne vil noget mere, og at I er trygge ved hinanden. Det lyder det bestemt til at I er.
Først og fremmest så er det en god idé at starte langsomt. Kys hende, nus hende og spørg hende om hun har lyst til at du prøver med fingrene. Hvis hun er klar på det, så kan du stille og roligt begynde at røre på inderlårene og omkring klitoris og skedeåbningen. Her er det vigtigt at du lytter til hendes signaler. Hvis hun klemmer benene sammen, skal du nok lige trække dig tilbage, og spørge om hun er ok. Hvis ikke, så kan du roligt prøve at røre ved hende dernede. Når en pige/kvinde er tændt, så bliver hun våd dernede. Kroppen laver altså sin egen smørelse, kan man sige, og det er ikke sikkert at du får brug for spyt eller f.eks. glidecreme (som kan købes i supermarkeder og på apoteker).
Hvis hun er meget nervøs, kan det være at hun ikke er særlig våd, og så kan du starte med at massere hendes klitoris. Klitoris er en lille kugle som sidder i toppen af "revnen", der hvor de ydre skamlæber starter. Så hvis du finder hendes skedeåbning, og bevæger dig op mod navlen udenpå, så vil du mærke den. Klitoris er et utrolig følsomt sted, og for langt de fleste piger/kvinder kommer nydelsen fra klitoris, og ikke fra ind/ud i skeden. Start med bløde, forsigtige bevægelser, og mærk igen efter om hun virker til at kunne lide det eller ej.
Når du kan mærke at hun er mere våd dernede, så kan du prøve at stikke en finger op. Igen, spørg hende, om det føles ok. Hvis det føles godt for hende, eller når I har øvet jer lidt, så kan du prøve med 2 fingre. Prøv dig frem med nogle forskellige bevægelser, så du ikke bare kører ud/ind bevægelsen - og spørg hende om hvad der føles godt. Når hun guider dig bliver det den bedste oplevelse for jer begge to.
Som du måske kan regne ud, så er det vigtigste at du spørger hende om hvad hun kan lide. Få hende til at hjælpe dig med hvad der føles godt. Når hun på et tidspunkt føler sig klar til at røre ved dig dernede, så kan du også hjælpe hende med hvad du synes der virker godt.
At være sammen seksuelt er noget man er fælles om, og det bliver allerbedst, når man tør tale om det der føles godt - og det der ikke føles godt. Så prøv jer frem sammen, og find ud af hvad der virker for jer.
Jeg håber du kan bruge mit svar.
Venlig hilsen
Camilla