Følser

brevkassespørgsmål

Følser

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 6 år 5 måneder siden

Hej Dreng 13 år Der er den her pige i min parallel klasse som jeg er virkelig forelsket i. Men jeg ved ikke om jeg skal spørge hende fordi, vi har aldrig snakket sammen før, og så på den skole jeg går på er det meget med at vis der er nogle der kysser i en film så er det klamt og vis man har en kæreste er det også klamt. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre fordi at jeg er bange for at blive drillet og at hun siger nej. Tak på forhånd<3

Svar:

Kære dig,

Det er dejligt at være forelsket, og jeg kan høre du rigtig gerne vil være kæreste med hende du er forelsket i. Mange på din alder har det meget forskelligt med det at være kærester - nogle vil det rigtig gerne, mens andre, som du også selv skriver, synes det er lidt ulækkert. I udvikler jer meget i din alder og pludselig vil flere og flere få øjnene op for det dejlige i at være forelsket og have en kæreste. Jeg tænker at du ikke skal holde dig tilbage på grund af det de andre mener eller tænker. Du er rigtig glad for denne pige og jeg synes du skal gribe chancen og se om ikke du kan komme tættere på hende. Hvis det føles mest rigtigt for dig at spørge hende direkte, så skal du bare gøre det. Ellers kan du starte ud med at komme tættere på hende ved at få mere tid alene sammen med hende. Jeg kan ikke høre på dig om hun også er forelsket i dig eller, hvordan I har det sammen, så derfor må du lige mærke efter, hvad der føles bedst. Men det vigtigste er at du prøver at være mere ligeglad med, hvad andre tænker og i stedet følger dit hjerte.

Jeg håber du får fat i den søde pige. Jeg ønsker dig i hvert fald alt det bedste.

De bedste hilsener

Charlotte

Charlottes billede
Charlotte fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål