Euc og pik
brevkassespørgsmål af
Den liderlige euc elev
16 år
Hej cyberhus jeg har 2 spørgsmål som hvor det ene bekymre mig list når til det første spørgsmål Jeg har målt min pik da jeg gik i 5-6 klasse og den er den dag i dag samme længde og går i 10 klasse og er 16 nu bekymre mig lidt for om den overhovedet vokser mere da mine homis Boys og venner hat langt større pin end mig. Spørgsmål 2 Jeg går i 10 klasse på Euc og der er flere drenge fra klassen og skolen vi er 3 klasser pæ skolen hvor der er en dreng jeg virkelig godt kan lide men er i tvivl om han er til drenge hvordan kan jeg finde ud af om han er til drenge uden at ødelægge venskabet imellem os. Der er også en anden dreng fra den anden bygning jeg har et godt øje til men tror han kun er til piger. Har i nogle råd til hvordan jeg kan finde ud af om de fyre er til drenge? Mvh den liderlige 10 klasses euc dreng

Svar:
Hey liderlige EUC elev
Lad os starte med pikstørrelsen. Det bedste svar jeg kan give dig er at du er nødt til at væbne dig med tålmodighed.
Det kan godt være at din pik ikke vokser mere, men omvendt så ender drenges udvikling først når man rammer starten af 20'erne, så der kan sagtens ske en del endnu.
Jeg ved godt, at du nok gerne ville have haft et helt klart ja/nej svar, men det er ganske enkelt umuligt at give.
I forhold til de her drenge, så kan jeg godt forstå din bekymring for om det kan ændre jeres forhold, hvis du siger til dem at du er interesseret i dem, som mere end venner. At spørge lige ud, er jo en mulighed, og nogle gange så virker ligefrem modellen rigtig godt. Andre kan godt blive lidt overrumplet, hvis et menneske udtrykker sin interesse, uden at man selv har de tanker. Eller hvis man bliver spurgt til ens seksuelle præferencer, og man ikke føler man er helt så tæt med den der spørger, så kan det også virke lidt overrumplende.
Jeg synes det afhænger meget af hvordan jeres forhold er i forvejen? Hvis I taler om personlige ting, kunne du jo prøve om I en dag kunne komme til at snakke om forhold, om hvad man synes er frækt, om hvad man tænder på osv. På den måde kan du måske blive lidt klogere på om de er til piger, drenge eller begge dele, uden at du behøver sige at du er interesseret i dem.
Hvis du ikke er så tæt med dem, så handler det måske om at komme lidt tættere på dem først. Sørge for at hænge ud i frikvartererne, at følges til og fra skole, måske finde nogle fælles interesser, I kan skrive sammen om. Et eller andet der kan knytte jer lidt tættere sammen, så du på et tidspunkt føler det er mere trygt at åbne snakken om mere personlige ting.
Mange hilsner Lasse