Et par spørgsmål

brevkassespørgsmål

Et par spørgsmål

brevkassespørgsmål af
Caroline
12 år
Oprettet 5 år 7 måneder siden

Hej jeg er en pige på 12 år og har et par spørgsmål: 1. Hvad laver man sammen med sine venner/veninder som 12-13 årig? 2. Hvad laver man sammen med sin kæreste når man er 12-13 år? KH Caro 12 år

Svar:

Kære dig,

Godt, du skriver, det er nogle gode spørgsmål, du stiller. Det er meget forskelligt fra person til person, hvad man kan lide at lave, både med sine venner/veninder og med sin kæreste. Måske især i din alder, fordi man så småt er ved at blive ældre, så interesserne kan ændre sig en del. Nogle leger måske en masse lege, både med deres venner, veninder og kærester, og andre laver måske andre ting. Nogle kan lide at spille spil, både brætspil og videospil, andre ser film, nogle er aktive, og andre kan bare godt lide at sidde og snakke sammen. Man kan sagtens lave det samme med sine venner/veninder som med sin kæreste, ens kæreste er for det meste også ens ven. Men det kan være lidt mærkeligt eller grænseoverskridende, hvis man laver de samme ting med sine venner/veninder, som sin kæreste, for eksempel at kysse og kramme. Men som sagt er det meget forskelligt, hvad man kan lide at lave, så du bestemmer det helt selv. Hvad kan du godt lide at lave?

Jeg håber, du kan bruge mit svar!

Sophie

SophieBs billede
Sophie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål