En ven som gerne vil være kæreste

brevkassespørgsmål

En ven som gerne vil være kæreste

brevkassespørgsmål af
Ukendt
16 år
Oprettet 4 år 6 måneder siden

Hey cyberhus

jeg er en dreng på 16 år og jeg kan godt lide en pige på 14 år og hu. Kan også godt lide mig og jeg må ikke have kontakt med hende mere hvad skal jeg gøre

Svar:

Kære dig,

Det er godt, du skriver. Du fortæller, at du er glad for en pige, som også er glad for dig, men at du ikke må have kontakt med hende mere. Da du ikke skriver mere om, hvorfor du ikke må have kontakt med hende, og hvem der siger det, er det svært for mig at rådgive dig præcist. Min første tanke er, at det måske er noget enten dine eller hendes forældre har bestemt. Jeg kan ikke vide, hvorfor de har bestemt det, men jeg tænker, at det kunne være rart for dig at snakke med dem om det, så du kan få en forståelse for hvorfor.

Jeg har svært ved at give dig flere råd, fordi jeg ikke kender historien bag det, du fortæller. Du må meget gerne skrive igen eller komme forbi vores chat til en mere dybdegående snak!

Sophie

SophieBs billede
Sophie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål