En sød pige
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Jeg var til nytårsfest ved en klassekammerat og Jeg har altid været lidt lun på hende hun er squ en pæn og dejlig tøs og så her til festen fik jeg et lille kys af hende og vil gerne opbygge noget med hende men hvordan

Svar:
Hej med dig,
Det lyder til at det var en dejlig oplevelse, du havde nytårsaften og det lyder til at det er en sød pige, som du er lun på.
Det er helt normalt at være nervøs, når man har følelser for en person, og derfor kan det også være lidt svært at vide hvordan man skal opbygge noget med den anden person, da der ofte er en masse tanker der suser rundt i hovedet og en usikkerhed der fylder. Hvis du er venner med hende på Facebook eller har hendes nummer, så kan det være en rigtig god idé at skrive til hende og lære hende at kende, hvis du ikke allerede gør det. En anden mulighed er at invitere hende i biografen eller på en gårtur eller til noget helt andet. Ved at gøre dette viser du hende, at du er interesseret i at lære hende bedre at kende.
Det er rigtig dejligt at du har kysset med en pige, som du godt kan lide, men det er vigtigt at huske på at hun måske ikke har de samme følelser for dig  - men det ved du ikke, hvis du ikke spørger, så jeg vil råde dig til at tage chancen.
Held og lykke!
Mange hilsner
Stine