En ekstra cm
brevkassespørgsmål af
Jeppe
17 år
Hej, jeg er lige blevet 17 og tænkte på om jeg kunne være heldig og gro en større pik. Min pik er 15cm og 13cm i omkreds, men drømmer lidt om en pik på i hvert fald 18 cm lang og 15 i omkreds.

Svar:
Hej med dig Jeppe!
Jeg kan desværre ikke fortælle dig, om din pik kommer til at gro til den længde, som du drømmer om. Jeg kan dog fortælle dig, at en penis typisk vokser indtil, man når sådan 18-20 år, så det er i hvert fald ikke udelukket, at din pik bliver lidt større, men jeg kan selvfølgelig ikke love noget. Når det så er sagt, så vil jeg bare gerne lige fortælle dig, at en gennemsnitlig penis er mellem 13 og 16 centimer lang og 13 cm i omkreds, så din pik er faktisk allerede helt normal præcis, som den er.
Jeg håber, at det var svar på dit spørgsmål. Ellers er du altid velkommen til at kigge forbi igen!
Mange hilsner
Amanda