Spørgsmål...

brevkassespørgsmål

Spørgsmål...

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hejsa :)

Inde under "Hjælp IRL", er der et sted som hedder "Alt er lukket, og jeg har brug for hjælp her og nu!"

Der står at offerrådgivningen har åbent døgnet rundt. Alligevel står der senere at åbningstiderne er mandag 17-20, tirsdag-fredag 10-13. Det forstår jeg altså ikke rigtig :)

Svar:

Hejsa

Det kan jeg da godt forstå du bliver forvirret over!

Det er korrekt at der står sådan under offerådgivningen i vest-jyllands område - og det giver ikke mening.

Vi ved at flere af de øvrige offerrådgivninger enten har døgnåbent på telefonen eller mulighed for at lægge en besked, og så vil de hurtigt ringe tilbage.

Så det bedste råd jeg kan give dig vil være at du skal ringe til det nummer der står - også selvom det er uden for deres åbningstid.

Vi har lige lagt en ny side op som du måske kan få glæde af:

En googlemap-side som hedder findhjælp.dk

Her på siden kan du søge på en bestemt slags rådgivning i et bestemt område og se på et kort hvor det ligger placeret.

Håber du finder den hjælp du har brug for - ellers kig ind forbi chatten og spørg en netrådgiver eller skriv til mig igen.

De bedste hilsner

Anni M.
Cyberhus