brevkasse
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Anni kan i ikke, lave en brevkasse, hvor det er unge der sidder på den. som har oplevet, noget i deres liv. til de ved hvad de taler om, om som er kommet videre. og som ikke er uddannet indenfor det pædagogikske område. for nogle gange er det bedre, og stille spørgsmål til nogle der måske har prøvet noget af det samme.. men det skal ikke, være ligesom debatten, for det er ikke det samme. kan i ikke overveje det . mvh signe.

Svar:
Hej Signe,
Tak for dit spørgsmål om oprettelse af en brevkasse hvor det er unge selv som svarer på spørgsmål.
Vi håber at få mulighed for at udvikle Cyberhus.dk endnu mere her til foråret. Vi vil bl.a. gerne tænke meget mere ung-til-ung rådgivning ind på sitet. Vi håber bl.a. på en chat, men en brevkasse kunne også være en mulighed.
Din ide er ihvertfald nu med i vores overvejelser - og forhåbentligt kommer der til at ske meget mere ung-til-ung på cyberhus.dk  i det nye år. Hvis du har flere ideer til hvordan unge selv kan være med til at hjælpe andre unge må du gerne skrive igen :)
Bedste hilsner herfra,
Anni M. :)