Brun streg på min pung
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Hej jeg opdagede i dag at jeg har fået en brun streg på min pung, den er væsentlig brunere end de andre steder. Jeg er ret sikker på, at den er kommet for nyligt, da jeg ikke har bemærkede før og den har gjort mig lidt nervøs for hvad det lige kan være, da det første der kommer op når man søger er "Penis kræft" dog har jeg ikke kunnet finde nogle eksempler hvor det ligner mit tilfælde.

Svar:
Hej med dig.
Det kan være helt normalt at have lidt farve forskelle på sin pung, ligesom andre steder på kroppen. De fleste drenge og mænd har også en brun streg der ligesom adskiller de to tesikler i pungen. Det er dog svært at udtale sig om her i brevkassen.
Peniskræft i din alder vil være meget usædvanligt, men hvis det er noget du er bekymret for så vil jeg opfordre dig til at tage kontakt til din egen læge med henblik på en vurdering.
kh HM.