Blåt slim efter at ornanere?
brevkassespørgsmål af
Lea
11 år
Hejj, når jeg ornanere er det rigtig dejligt, og jeg får orgasme... men omkring 10-30 min senere, så er der lidt vådt i mine underbukser, men der er noget blåt/grønt stads overalt?
Jeg aner ikke hvad det er, og hvorfor er det blåt?

Svar:
Hej med dig.
Tak for dit spørgsmål. Jeg kan forstå at du har nogle problemer med noget sekret i dine trusser efter onani.
Du beskriver noget grønligt/blåligt sekret. Det lyder som om det er noget udflåd du har. Det er normalt at man har lidt mere udflåd efter onani, så det bekymrer mig ikke.
Almindeligt udflåd er dog som regel hvidligt eller klart, men din blå/grønne farve kan skyldes noget ubalance i underlivet. Måske vasker du dig lidt for grundigt eller bruger forkert sæbe. Man skal jo generelt set ikke vaske sig i selve skeden og helst bruge pH-rigtig sæbe som f.eks vivag.
Hvis det ikke hjælper kan du prøve at købe nogle mælkesyrer kapsler eller creme som f.eks lactocare, som du kan købe i håndkøb på apoteket.
Er det ikke noget af ovenstående der hjælper må du et smut forbi din læge.
Jeg håber du kan bruge mit svar.
Mvh Morten