Blodåre på penis

brevkassespørgsmål

Blodåre på penis

brevkassespørgsmål af
Tobias
14 år

Hej, har lagt mærke til noget her på sidste, på undersiden af forhuden lige bag ved den tydelige blodåre på penis, kan man se en lidt tydelig blodåre, altså på undersiden af forhuden? Er det normalt?

Svar:

Hej,

Puberteten er en tid, hvor du vil opleve mange forandringer med din krop henover årene. Penis er blot en af mange ting, som vi forandre sig i denne tid. En blodåre på indersiden af forhuden er HELT normalt.

Mvh
Niclas, læge

Niclass billede
Niclas fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål