Bdsm?
brevkassespørgsmål af
Kimmie
17 år
Kære brevkasse. Jeg er en 17 årig snart 18 årig pige med fast kæreste, vi har været sammen i et år igennem ild og vand og elsker hinanden til uendelighed! Vi har ofte sex. God sex! Han er lidt større end de andre jeg har været sammen med? så analsex er ikke særlig ofte. (Det ønsker min kæreste dog) er der noget jeg som pige kan gøre for at det ikke skal gøre så ondt? Mit ideelle spørgsmål er dog noget andet, jeg er til meget voldsom sex, leg og rollespil med kvælertag, håndjern og vil helst gerne ha det så voldsomt som jeg kan. Jeg er uden tvivl til bdsm. Min kæreste er lidt ældre end mig 19 år og er også med på det. Men mit problem er at jeg ikke ved hvor jeg kan finde ting på hverken nettet eller i butikker som tilfredsstiller mig. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg nyder ikke sex medmindre det er nærmest voldtægt og tænker at min kæreste begynder at finde det underligt. Hvad gør man i den her verden? Hvem får man hjælp af til mit behov? Mvh en ivrig pige

Svar:
Kære Kimmie
Mange tak for dit spørgsmål. Det er dejligt at høre, at både du og din kæreste er enige om at prøve noget andet i jeres sexliv. På den måde er der ikke nogle af jer, som føler sig presset til at gøre noget, som I ikke har lyst til. Du skriver dog også, at du ikke nyder sex medmindre, at det er så vildt, at det minder om voldtægt, og at du tror, at din kæreste måske begynder at synes, det er mærkeligt. Jeg er nysgerrig på, om du har snakket med din kæreste om det? Mon du har delt dine tanker med ham om, at du forestiller dig, at der er noget i dine nydelser, som din kæreste måske begynder at synes er mærkeligt? Som sagt er det rigtig vigtigt, at I begge kan være i det og synes, at det er godt, når det bliver vildt.
Angående dit spørgsmål så kan jeg godt forstå, at det kan være svært at finde et sted, som handler med lige præcis dét, som du kan lide. Branchen med sexlegetøj kan være svær at navigere i og ligesom med mange andre ting, så skal man prøve sig frem for at finde det, som fungerer bedst for én. Her tænker jeg, om du f.eks. har hørt om Sinful? Det er en dansk online sexlegetøjsbutik, som er den førende i Norden. De har en bred vifte af sexlegetøj, spil osv. og har også indenfor de områder, som du nævner i din besked.  Jeg ved ikke, om de sælger noget, som er i din/jeres smag, men måske du kan prøve at undersøge det. Det kan også være, at du kan prøve at tjekke det ud sammen med din kæreste, så I begge kan være enige om, hvad der vil være godt for jer?
Jeg håber, at du kunne bruge mit svar.
Kærlig hilsen
Malou