Bang for han ikke eller spøger mig

brevkassespørgsmål

Bang for han ikke eller spøger mig

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Oprettet 5 år 7 måneder siden

Hej Jeg Går og er lidt navøs for en fyr jeg godt kan lide vil spæger mig om vi skal være kærester har håbet han spugte mens vi var sammen i sommerferien men nej og nu er jeg lidt bang for han ikke vil spøger mig som jeg går og håber og er os lidt navøs for hvis han gøre er jeg bang det bliver nåde storte og uventet Og ved ikke helt hvad jeg skal gøre Mvh den navøse pige

Svar:

Kære nervøse pige

Det lyder som om du er blevet rigtig glad for den her dreng, og så er det ikke nemt, at skulle gå og vente på den måde. Jo længere tid der går, jo mere i tvivl kan man blive, om det overhovedet sker.

Måske går han og har det på helt samme måde? Måske går han og er nervøs, og håber på at du vil spørge ham? Det er svært at sige og derfor synes jeg du skal overveje om du skal stoppe med at vente, og så være den der selv spørger?

Det er selvfølgelig også svært at være den der skal spørger, men fordelen ved at man selv spørger er, at man ikke længere skal gå og vente. Hvis du spørger er der også en større chance for at du får svar, og så ved du om han vil være kærester eller om han ikke vil.

Så mit bedste råd er at hoppe ud i det, og spørge den her dreng. Fortæl hvordan du har det med ham, og spørger hvad han tænker om dig og jer.

Held og lykke med det

Thea

Theas billede
Thea fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål