Anal orgamse
brevkassespørgsmål af
Daniel
16 år
Hej
jeg er en dreng på 16 år, og heg har nogle spørgesmål.
hvor lang tid skal en dreng onanere/stimuleres for at få orgamse i numsen? Jeg har prøvet, men jeg fik ikke rigtigt en orgamse eftee lidt tid.
hvad kan en dreng bruge som dildo, hvis han ikke har nogen dildo? Og hvor stor skal genstanden være før den giver det bedste resultat?
er det normalt at mænd har prøvet at onanere i numsen?

Svar:
Kære dig,
Det er nogle gode spørgsmål, du stiller. Dog kan jeg nok ikke give dig et klart svar, som du nok ønsker. Det er helt helt forskelligt fra person til person, hvad der skal til for at opnår orgasme - enhver form for orgasme. Nogle får meget let orgasme ved én type stimulation, mens andre slet ikke føler noget ved samme stimulation. Det samme gælder for størrelse. Nogle kan lide større, nogle kan lide mindre - nogle vil måske helst bare stimuleres ved åbningen.
Det er helt normalt at eksperimentere, og der er intet underligt eller forkert i at eksperimentere lidt analt også! For mange mænd kan stimulering analt være virkelig rart, fordi man derigennem når nogle nervesamlinger, man ikke kan nå udefra. Det vigtigste er, at du er forsigtig, passer på dig selv og holder god hygiejne. Husk glidecreme og evt. et kondom, hvis du bruger noget andet end en dildo. Start stille og roligt ud, det er vigtigt at varme godt op.
Du kan læse meget mere om analsex og onani her
Kærlig hilsen
Sophie