5 pletblødninger/mens på 2 mdr

brevkassespørgsmål

5 pletblødninger/mens på 2 mdr

brevkassespørgsmål af
Anne
16 år
Oprettet 5 år 5 måneder siden

Hej jeg skriver til jer fordi jeg har haft 5 pletblødninger/mens på 2 mdr og jeg er en der tænker rigtig meget over tingene og er derfor bange for jeg er gravid, fordi når men læser ting står der at man kan være gravid. Jeg er på mini-pe hvor ens mens kan blive lavet om, men er bange for har været i seng med min kæreste.

Svar:

Hej med dig!

Det er godt, du skriver.

Jeg kan godt forstå, at du er bekymret for graviditet. Såfremt du har taget din minipille på samme tidspunkt hver dag og ingen piller har glemt, er risikoen for graviditet enormt lille.

Men for at få ro i sindet synes jeg fint, du kan købe en test i supermarkedet eller på apoteket. Så kan du helt slippe bekymringen.

Du er velkommen til at skrive igen!

Venlig hilsen

Louise

LouiseUs billede
Louise fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål