Sammen med andre!
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej brevkasse, Jeg føler mig udenfor i min klasse. Mange af de andre er begyndt at gå til fester sammen og hænge ud med hinanden og dem fra årgangen. Jeg bliver aldrig inviteret, og det er virkelig hårdt at se hvordan de andre har det sjovt sammen. Jeg vil gerne finde nogen at være sammen med, som måske har de samme interesser som mig. Jeg elsker gaming og ting, der foregår bag en skærm. Ved I, om der er nogle steder, hvor andre unge mødes, som også kan lide det samme som mig? Hilsen en pige på 15 år

Svar:
Hej
Hvor er det dejligt at du skriver dertil og for at dele dine tanker og følelser omkring det du står midt i.  Det lyder på alle måder hårdt at have en følele af at være holdt udenfor. Det kan være svært både på det faglige når der er gruppe arbejde men også når det er som du selv besrkriver til fester og sociale ting undenfor skolen. sel om det ikke følelses sådan er der mange derude som dig der hellere ikke fester men har en anden interesse, Jeg syntes det er mega sejt at du har har fundet et fantastisk frirum ved din computer både med gaming og andre ting. jeg ved at ungdomsskolen har et tilbud omkring unge og gaming måske er det noget du kan bruge og finde et stærkt fællesskab.  et andet bud kan være frivillighedscenteret de har før haft en gamer gruppe.
Jeg håber at det er et svar du kan bruge og ønkser dig en god weekend.
De bedste hilser
Løkke