Min ven kommer offentligt
brevkassespørgsmål af
Clara
21 år
Hello min ven kommer offentlige steder så som i bussen. hvad kan jeg gøre for at stoppe det han snakker tit om nattesæd hvad er det

Svar:
Hej Clara
Tak for din henvendelse i brevkassen - det er super modigt at du skriver ind til os.
Du har 2 spørsgmål. Hvis jeg skal svarer på det første, hvor du skriver at din ven kommer offentlige steder, så bliver jeg nysgerrig på at spørger dig, hvorfor det er vigtigt for dig at få det stoppet?
Hvis det er fordi at du har følt dig krænket og følt at din grænse er blevet overtrådt så er det vigtigt at du sætter en grænse og siger fra overfor det.
Dit næste spøsgmål omhandler nattesæd. Det er helt normalt at få og det er en måde hvor kroppen øver sig i at blive voksen.
Jeg håber at du kan bruge mit svar og ellers kan jeg anbefale dig at kigge på sex & samfunds hjemmeside.
Jeg ønsker dig en god dag.
Kh Diana