Jeg vil gerne blive ordenlig tæsket.
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Rådgivning
Hej. Jeg håber det er ok at jeg skriver, men jeg er nok uden for jeres aldersgruppe. Jeg har brugt jeres rådgivning meget som yngre, men kæmper desværre stadig med nogle ting og savner det nogle gange. Jeg kender til Psykiatrifonden allerede, men vil høre om der mon findes andre steder at få...
Hej
Hej jeg hedder Amanda jeg er en pige på 12 som er 166 høj min mor er 181,5 og min far er 178 jeg kom i puberteten da jeg var omkring 10 11 år og jeg har næsten fået det Hele i forhold til pubertet men jeg har ikke fået min mens endnu jeg vil germe vide hvor høj du tror jeg bliver kh Amanda
Ikke så god i skolen
Hej jeg hedder Magnus, jeg har ikke rigtig nogen at være sammen med i gruppearbejde fordi jeg ikke er god i skolen og arbejde sammen med andre. Jeg har haft mange venner i de mindre klasser men da folk begyndte at gøre lidt ud af skolen så bliver jeg valgt fra. Fordi jeg så ikke har nogen at...
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


