Jeg kan lide suppe med is
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Jeg har MEGA Crush på min brandkadet ins
skal jeg skrive til hende
jeg er i et lille dilemma. Vi havde sidste skoledag i går, og jeg kyssede med en fra min klasse, ud af det blå kørte hun sine hænder under mine bukser og begyndte at give mig et handjob. Det kom som et chok, så jeg sagde nej og hun forstod. (vi var fulde)
Gennem årene har jeg udviklet en...
Min verden brasser sammen 😭😭
Hej Cyberhus Jeg skriver, fordi jeg har brug for nogen at snakke med. Jeg har haft det svært i noget tid, og det begynder at fylde mere og mere indeni. Jeg føler mig tit trist, frustreret og alene med mine tanker det er svært at forklare det hele men jeg har det bare ikke særlig godt. Der er...
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


