Jeg tror jeg er ved at udvikle en spisef
hemmelighed af
Mathilde
14 år
Oprettet 8 år 2 uger siden
Jeg tror jeg er ved at udvikle en spiseforstyrrelse.
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Jeg har det som om jeg i virkeligheden b
Jeg har det som om jeg i virkeligheden burde bo under vandet, men det er svært at få til at fungere i min hverdag...
Rådgiver fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
har svaret på dette spørgsmål
0
Jeg købte kondomer for første gang i dag
Jeg købte kondomer for første gang i dag, og ham kassemanden gloede ret ubehageligt. Det var så akavet, det næsten er komisk.
Rådgiver fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
har svaret på dette spørgsmål
Min lærer deskriminere mig.
Må ens lærere godt disrespektere, og ødelægge ens selvtillid, true en med eftersidning og straf? For det gøre min lærere. Jeg har det virkelig dårligt, af den situation. Jeg magter ikke noget efter skole med mine veninder for vi er allesammen trætte af vores lærere er efter en hele dagen, og...
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


