Hej jeg er en pige som er på en måde og på en ikke forelsket i en mega sød fyr. Det værste er bare at jeg ikke tør sige det til ham, for han har sagt at forelskelse ender altid dårligt og jeg er også i tvivl om han kan lide mig mere som én ven, vi har kendt hinanden et halvt år og for en måned...
Rådgiver fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
har svaret på dette spørgsmål
Hej brevkasse/person som kommer til at svarer på det her :))
Jeg er en pige som lige er fyldt 18 år. Jeg har kærestesorger... Min kæreste slog op med mig for ca. en uge siden. Vi har været sammen i 3 år så jeg er rigtig trist… Det skete fra den ene dag til den anden dag…
Jeg har...
Ulrikke, frivillig uddannet ungerådgiver hos Cyberhus har svaret på dette spørgsmål