Jeg er lidt Emo og punk
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Afstemning
Jeg har brug for hjælp
Jeg bider mig selv i munden og ville spørge om der var noget andet man kunne proppe i munden og bide i??
Væk fra verden.
denne historie er dedikeret til jer, der enten overvejer at tage sit liv, eller allerede har gjort det. Ja, i gør en ende på sorgen tristheden og lidelserne, men i gør også en ende på glæden og kærligheden!
Hun stod for sig selv ovre i hjørnet af køkkenet. Hun måtte...
Selvmordstanker
Mit navn er X,
Hele min barndom er jeg blevet tortureret psykisk af mine forældre, og jeg er langt om længe flyttet ud. Men de skader som den type behandling giver.... de går ikke væk bare sådan.
Men nogle af skaderne er blandt andre, at jeg er helt ude af stand til at føle noget...
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


