Når jeg er ked af det og græder har jeg brug for at min kæreste er sød ved mig, fx tager min hånd, snakker om det der er svært eller holder om mig. Men det gør han aldrig. I stedet siger han altid når jeg græder “gå ud og vask dig”. Jeg synes det lyder rart hårdt, men ved ikke om jeg er for...
Marie, frivillig uddannet ungerådgiver hos Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
Jeg skal starte i ny skole efter ferien og jeg er virkelig bange for om jeg passer ind. Har haft det ret svært på min gamle skole og nu er jeg så blevet enig med min mor om at prøve om det kan blive bedre hvis jeg prøver noget helt andet så skal starte på en privatskole i byen. Er virkelig ikke...
Laura fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
0
jeg er mega forelsket i en dreng fra min
Hemmelighed
Af
11 år · 9 år 2 måneder siden
jeg er mega forelsket i en dreng fra min klasse og tror også han er forelsket i mig
<3
Rådgiver fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
har svaret på dette spørgsmål