Hej Cyberhus Jeg har cirka 2 måneder siden lavet et opslag omkring, hvordan jeg mistede min mødom til voldtægt at en fyr i paris kort efter fik jeg så af vide jeg havde herpes. Dette skete 13 måneder siden og sidste måned blev jeg diagnoseret med PTSD. Jeg kan mange tider vågne op midt om natten...
Marie, frivillig uddannet ungerådgiver hos Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
Hey cyberidentitet det er fordi jeg har ikke rigtig løst mere mit liv er det værste, fx har jeg kun en af mine venner der ikke driller mig hel tiden og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre og jeg ved ikke om jeg bare skal afslutte det her lort eller om jeg “bare skal komme over det” jeg ville høre om...
Kylie, frivillig uddannet ungerådgiver hos Cyberhus har svaret på dette spørgsmål