Jeg vil mager tit dø og jeg hader mit ud
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Jeg kan ikke stoppe med at pjække!
Hej
Jeg er en pige på 15 år, jeg skriver herinde fordi jeg godt kunne bruge noget gode råd..
jeg pjækker, jeg har gjordt det i omkring 2 år nu. Det er jo i sig selv et stort problem, men jeg kan ikke lade være! Jeg kan sidde midt i en time og så komme til at tænke på hvor fedt det...
Hårstyle
Hvilken hårfarve skal en pige have og hvilken frisure?
Min verden brasser sammen 😭😭
Hej Cyberhus Jeg skriver, fordi jeg har brug for nogen at snakke med. Jeg har haft det svært i noget tid, og det begynder at fylde mere og mere indeni. Jeg føler mig tit trist, frustreret og alene med mine tanker det er svært at forklare det hele men jeg har det bare ikke særlig godt. Der er...
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


