Jeg vil gerne have en kæreste men er bek
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Psykisk syg mor
Jeg tror min mor har münchhausen by proxy. Der er ingen tvivl om hun er psykisk syg, men hun har altid prøvet normalisere sig selv osv. Hun virker meget narcisissisk og meget manipulerende. Hun bildte mig altid ind jeg var og er syg. Da jeg var lille to hun hele tiden min bror og jeg til...
Drenge, forældre og andre ting
Hej igen Cyberhus. Jeg kommer (endnu en gang) med en række spørgsmål, som jeg håber i vil give jer til tid at svare på.
Overskriften er måske ikke helt inde på emnet, men alligevel. Jeg har lidt det her problem, med drengene i vores klasse. Der var fx denne her episode idag, hvor de sad...
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


