jeg vil gerne have anoreksi og jeg er må
hemmelighed af
nobody
17 år
Oprettet 7 år 6 måneder siden
jeg vil gerne have anoreksi og jeg er måske på vej der hen af
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Jeg har haft et kæmpe crush på min pædag
Jeg har haft et kæmpe crush på min pædagog på 31 år
Rådgiver fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
har svaret på dette spørgsmål
0
Hold ud Christian Eriksen
Hvor er det trist for Cristian Eriksen og håber han klarer det. God bedring.
Rådgiver fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
har svaret på dette spørgsmål
mit liv ik
Hej er en 16 årige pige hvis liv ikker er som planlagt.
har det rigtigt svært med min angst kan ikke styre det, det kommer af og til i hverdagen og er igang med at udvikle en depression, så har det faktisk lort, er dsv kommet til at cutte (og drikke) for komme væk fra mit lorte liv. Da...
Rådgiver fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
har svaret på dette spørgsmål
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


