Jeg har en meget slem hemmelighed.
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Ligeglade mennesker...
Hvorfor bliver der ikke gjort noget ved alt det fucked up lort der sker i vores land? Jeg ved godt det også sker i resten af verden, også endnu værre, men vi må jo starte indefra, hos os selv. Jeg så dokumentaren om Bøgholts misbrugte børn og er så forarget over at en mand som har misbrugt så...
Veninde hævner sig med løgne
En veninde og jeg har været venner i fire år. Hun besøgte mig og fortalte mig at hun elskede mig. Jeg var dog ikke interesseret i mere end et venskab. Især da jeg har en sød kæreste.
Senere opdager jeg så at hun fortæller løgne om mig bag min ryg. Hun får mig til at lyde som en ussel...
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


