Jeg føler ikke at jeg passer ind med jæv
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Hver dag tror mine forældre, at jeg tage
Jeg forstår ham ikke
Hejsa
Jeg har snakket en del med den her fyr de sidste mange måneder. Jeg føler dog det næsten altid er mig der skal starte en samtale, hvilket godt kan få mig til at føle at jeg irritere ham eller er for meget. Nogle gange er vi er mere end venner, andre gange kun venner og andre gange...
Er jeg stadig vild med ham?
Jeg har aldrig fortalt det her til nogen. Ikke engang mine tætteste, fordi jeg syntes det er for dårligt af mig selv. Der er denne her dreng jeg havde noget med 1/2 år. Vi havde det godt sammen, men det stoppede og efter det var vi bare gode venner, som var sammen og havde det sjovt Og jeg følte...
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


