HejJeg er forelsket i en, men ved ikke
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Skal jeg glemme hende?
Hejsa
Står lidt i en stituation, hvor jeg ikke aner hvad jeg skal gøre. Mig og den her pige er gode venner og har skrevet sammen i lang tid, faktisk flere måneder, hvor vi har flirtet frem og tilbage, men i sjov agtig. Vi har hygget os til fester flere gange, men en dag hvor hun er sammen...
Omskæring
Jeg fik at vide at mine forældre gerne vil have at jeg skal omskæres men hvad siger I andre. Skal jeg sige ja eller nej.
Ked af det
Ved ikke hvor normalt det er men vil sige at siden jul har jeg grædt omkring én til to gang om ugen. Tør ikke sige det til mine forældre fordi de tror jeg har fået det bedre det sidste år. Det virker bare aldrig som det rigtigt tidspunkt at sige og gider ikke snakke med dem om det der gør mig...
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


