Folk beskriver mig som sød, venlig og sm
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Jeg har social angst og en svær depressi
Hvorfor har jeg det sådan? Er der noget galt med mig
Hvorfor, hvorfor skal jeg have det sådan, ved ikke hvad jeg føler, føler mig irriterende, ked af det og har det som om ingen kan lide mig, som gør at jeg bliver helt vild utilpas med mig selv, og virkelig usikker. Hader den her føles, da det også går ud over andre, men kan bare ikke...
Inkontinens
Kære Cyberhus. Jeg er en pige på 22 år, der lider af inkontinens. Det har jeg gjort næsten hele mit liv, men de sidste par år, er det taget meget til, synes jeg. For at gøre en lang histore kort, gik jeg med ble til jeg var en 10-12 år, fordi jeg havde svært ved at holde mig. Efterfølgende har...
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


