Elsker Olsen Banden :)
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Frygter ny skole
Jeg skal starte i ny skole efter ferien og jeg er virkelig bange for om jeg passer ind. Har haft det ret svært på min gamle skole og nu er jeg så blevet enig med min mor om at prøve om det kan blive bedre hvis jeg prøver noget helt andet så skal starte på en privatskole i byen. Er virkelig ikke...
Mentalt
Hej brevkassen Jeg skriver fordi jeg har haft svært i de seneste 6-7 år ved at vise følelser jeg ikke kan føle, og jeg ikke føler andet end tomhed. Når jeg sidder i klassen føler jeg at jeg ikke kan koncentrere mig, jeg har HELT ÆRLIGT lyst til at smadre alle der siger et ord i en anden...
droppet
hej jeg er blevet droppet af en mega god veninde og jeg kan ikke glemme hende fordi jeg har ikke rigtig gjort noget slemt men ligepludselig gider hun ikke at snakke med mig. Hun betød virkelig meget for mig men nu snakker vi ikke sammen og hun hader mig
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


