Jeg har et par spørgsmål vedrørende hvordan min uddannelse har behandlet mig. Jeg er 20 år gammel og var nået hele vejen til 3.g. Desværre bliver jeg syg og må gå på orlov grundet smerter. Desuden har jeg også et hash misbrug som jeg er i behandling for. Kombiner det hele med en god omgang ADHD...