Hej, jeg er en pige på 11 og jeg er begyndt at få noget "hvidt snask" i mine underbukser, og ville bare lige vide om det har noget med min menstruation at gære?? :)
Sårn som det lyder så tror jeg at det er udflåd. Det får piger i puberteten. Når du har haft i noget tid (det varier self), får du så mens. håber det hjalp lidt
Jeg vil virkelig gerne væk hjemme fra, min familie er virkelig fuckt op og jeg hader dem. Jeg må ikke komme ud med venner, hvis jeg spørger om jeg må slår min far mig og jeg grøæser hver eneste aften, hvordan kan jeg komme i fx plejefamilie, men at mine forældre ikke skal hjælpe med det fordi de...
Gro, frivillig uddannet ungerådgiver hos Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
Kommentarer
Sårn som det lyder så tror jeg at det er udflåd. Det får piger i puberteten. Når du har haft i noget tid (det varier self), får du så mens.
håber det hjalp lidt
Det er kaldt udflåd, og er helt normalt. Det er en del af ens månedlige cyklus, som også indkludere menstruation
Det er udflåd!
er også 11, og har det også!
totalt normalt!
Tilføj kommentar