Tilfældige rejsninger er meget normale i den alder, måske kan du bruge det som undskyldning? Uanset hvad, er der intet at være flov over. Det er helt normalt at man er til det samme eller begge køn. Måske sig det til dine forældre? De skal nok støtte dig uanset hvad. De er måske bedre til at hjælpe dig, end nogen af os herinde er.
når jeg barberer mine boller klør det fucking meget bagefter, nogen ideer til at undgå det? ps. bruger ikke skum eller sæbe til det, og kan det hjælpe?
Rådgiver fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
har svaret på dette spørgsmål
Kommentarer
Tilfældige rejsninger er meget normale i den alder, måske kan du bruge det som undskyldning? Uanset hvad, er der intet at være flov over. Det er helt normalt at man er til det samme eller begge køn. Måske sig det til dine forældre? De skal nok støtte dig uanset hvad. De er måske bedre til at hjælpe dig, end nogen af os herinde er.
Tilføj kommentar