svaret er ja
men med tiden skal du nok vende dig til det, jeg havde samme problem og blev også omskåret.
vil næsten sige det er rare at være omskåret.
held og lykke :D
jeg har altid været virkelig dårlig til at være social. Jeg siger aldrig noget når vi er til familie angementer (medmindre jeg bliver spurgt om noget) Jeg hader at snakke og har aldrig lyst til det.
fornyligt var jeg til et slags bagekursus med min bedsteveninde og...
Amanda, frivillig uddannet ungerådgiver hos Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
hej jeg er en dreng på 12 år som har været forelsket og jeg er stadig jeg mødte hende sodan jeg gik på en skole en kempe skole hun gik i min parnel klasse og jeg var ikke så populer i min klase jeg gik næsten hele tiden allene elers føte jeg bare efter og blev afvist men blev ved med at følge...
Rådgiver fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
har svaret på dette spørgsmål
Kommentarer
svaret er ja
men med tiden skal du nok vende dig til det, jeg havde samme problem og blev også omskåret.
vil næsten sige det er rare at være omskåret.
held og lykke :D
Tilføj kommentar