jeg er en pige på 15 og har en kæreste på 16. vi er blevet meget glade for hinnden på kort tid. så her for to dage siden fik jeg at vide at han skal på efterskole til sommer men mine veninder fortæller mig hele tiden at jeg bare burde slå op for ikke at blive såret når det er han tager afsted. Men jeg ved ikke rigtigt for jeg kan jo virkelig godt lide ham men samtidig har de ret.
Jeg er meget udviklet selvom jeg kun er 12, det er de andre piger ikke. Jeg fik mens for et år siden. Jeg har store bryster og brede hofter og jeg har en hårtrekant forneden. De andre piger kommer altid tæt på i idræt når vi klæder om eller bader. De vil se min trekant og bryster og numse tæt på...
Camilla, frivillig uddannet ungerådgiver hos Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
Hey Mit spørgsmål er: jeg vil gerne sutten en tilfældig mands pik på et toilet eller lignende, men hvordan skal man gribe det an. Skal man bare stå og have pikken fremme i et pisoare og håbe på en kigger på den, eller kan man gøre noget andet. Vil bare gerne sutte en pik hurtigt på et toilet og...
Marie, frivillig uddannet ungerådgiver hos Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
Kommentarer
Nej det er ikke godt at slå op. Og hvis han ville slå op med dig kan du fremstille ham for andre, sådan en uansvarligt person skal fremstilles.
Tilføj kommentar