...

forumspørgsmål

...

forumspørgsmål af
Anonym
Oprettet 7 år 11 måneder siden

Hej med jer.

Jeg ville høre jer om to spørgsmål. Det ene lyder på: Om man skal være glat barberet eller hår dernede.
Og det andet: Hvordan fanden finder man ud af om en pige kan lide en???
I må meget gerne hjælpe mig.'

Ps. jeg er 15 og er en dreng

Kommentarer

Kære Anonyme,
Jeg er en pige på 15 og håber at du kan bruge mine svar til  noget.

1) Jeg synes ikke at du skal barbere dig. Der er okay at klippe det lidt så det ikke "langt" men lad være med at glat barbere det. Du vil jo ikke ligne en ti årig.

2) Det er et ret svært spørgsmål. Når jeg kan lig en dreng kan jeg godt lig at skrive med ham så hvis hun skriver til dig er det nok et tegn. Ellers hvis du ser hende til dagligt og hun kigger meget på dig eller smiler til dig.
Men det er også et spørgsmål jeg gerne ville have svar på altså om hvornår en dreng kan lig en.

Håber at du kunne bruge det til  noget.

295

Tak for svarene ;D

Og lige til dit spørgsmål :) Vil jeg gerne sige, at du kan se om en dreng kan lide dig fx ved at han skriver til dig eller smiller mere til dig end normalt til andre i det hele taget. Men det kommer an på om han er den mere opmærksomheds krævende type eller lidt mere stille type. Hvis han er den mere stille kan det være svært at se. Hvis han så er den mere opmærksomheds krævende type plejer "de" køre på og det vil du kunne se med det samme men igen svært pga. sådan nogle plejer at flirte med alle piger. Men ellers skal de bare kigge efter de der små reaktioner/flirt som han kan sende til dig bare små bevægelser fx smiler og er glad ekstra hvis du er i nærheden.  Hvis han var den mere stille kan det godt være at du skal tage det første skridt hvis han ikke tager sig sammen til det ;) Håber du kunne bruge det ellers må du spørge.  

278

 Okay tusind tak!! Og held og lykke :)

304

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2017 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Insafe- & Daphne program