Hej jeg er en dreng på 15 jeg er bisexuel men hved ikke hvordan eller om jeg skal fortælle det til min familie den eneste der hved det er min gode veninde har i nogen råd ?
Jeg synes, at du skal fortælle din familie om din seksualitet, hvis det er vigtigt for dig, at de ved det. Jeg er også biseksuel, og personligt synes jeg, at min familie ikke rigtig behøver at vide det lige nu (også fordi jeg er meget privat), men jeg har tænkt mig, når jeg en dag får en pigekæreste at fortælle dem det og på den måde komme ud.
Måden, du kan fortælle dem det på, kunne f.eks. være ved aftensmaden, hvor du kunne spørge dem om, hvad de synes om lgbtq, og så får I en samtale omkring det op, og så kunne du fortælle dem, at du er biseksuel.
Jeg håber, dine forældre vil acceptere det, hvis du ender med at fortælle dem det (:
Jeg synes ikke altid jeg er "gode venner" med min pik. Altså jeg er godt nok tilfreds med dens udseende, den er sådan set fin nok. Men jeg synes ikke jeg har kontrol over den som jeg gerne ville. Tit står den når den ikke skal stå, altså helt ud af det blå, og det kan jo nogen gange ses (kommer...
Kasper, frivillig uddannet ungerådgiver hos Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
Kommentarer
Hej, dreng på 15 år.
Jeg synes, at du skal fortælle din familie om din seksualitet, hvis det er vigtigt for dig, at de ved det. Jeg er også biseksuel, og personligt synes jeg, at min familie ikke rigtig behøver at vide det lige nu (også fordi jeg er meget privat), men jeg har tænkt mig, når jeg en dag får en pigekæreste at fortælle dem det og på den måde komme ud.
Måden, du kan fortælle dem det på, kunne f.eks. være ved aftensmaden, hvor du kunne spørge dem om, hvad de synes om lgbtq, og så får I en samtale omkring det op, og så kunne du fortælle dem, at du er biseksuel.
Jeg håber, dine forældre vil acceptere det, hvis du ender med at fortælle dem det (:
Tilføj kommentar