Det er blot et spørgsmål om Hvad i synes om USA. Nu har der lige været valg og de har fået en ny præsident. Tror i at det bliver godt eller skidt og hvad synes I om USA generelt. Jeg synes der er mange dårlige ting at sige om USA, blandt andet deres skydevåben og dem som kommer til skade. Men der er osse noget godt, selvfølgelig.
hey cyberhus . jeg er en ung kvinde som ønsker adrelin kick og generelt spænding!!! jeg har meget engeri og for lidt at lave for tiden pga cirkus jobcenter …. jeg syntes at jeg keder mig alt for meget og jeg ønsker noget der kan give mig den spænding , adrelin kick jeg ønsker! jeg føler ikke at...
Malou, frivillig uddannet ungerådgiver hos Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
Tilføj kommentar