**IKKE ET FORUMSPØRGSMÅL* Så fandt jeg endelig ud af det her.. Alt bliver jo så smart og moderne. ;) Dette forum er mere en "chat" for os fra gruppechatten. Alle er selvfølgelig velkomne tl at være en del af vores lille familie. Ingen er for sære til os, tro mig. Familien består pt. af mennesker...
Rådgiver fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
har svaret på dette spørgsmål
Hej, Jeg er en ung dreng på 20 år, som går rundt med mange forskellige tanker og bekymringer om nuet og fremtiden. Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres råd til, hvad jeg kan gøre, og hvordan jeg kommer godt videre herfra. Jeg skrev for 2-3 måneders tid siden til et par brevkasser, hvor jeg fik...
Lærke, frivillig uddannet ungerådgiver hos Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
Tilføj kommentar